<img height="1" width="1" src="https://www.facebook.com/tr?id=284407279084782&ev=PageView&noscript=1" />
25 Marz

JAK PIĆ WIĘCEJ WODY

Pijesz wodę? Jeśli tak to brawo, jestem z Ciebie dumna :) Może jednak nie pijesz bo zwyczajnie nie masz uczucia pragnienia, i uważasz że zmuszać się nie będziesz. Bo po pierwsze pić się nie chce, po drugie nie smakuje mi zwykła woda. Otóż wychodzę naprzeciw i zdradzę kilka banalnie prostych i pomocnych trików, aby zwykła woda smakowała bardziej :)  I bez problemu wypijecie te około 1,5 litra wody :)

Zanim przejdę do sedna sprawy, sprawdź czy niżej wymienione objawy dotyczą Ciebie.

  • Ciągłe uczucie zmęczenia

  • Bóle głowy

  • Ciągłe uczucie głodu

  • Mimo wielu starań nadal nie chudniesz, a wręcz tyjesz

  • Częste problemy z trawieniem (zaparcia, wzdęcia)

  • Problem z koncentracją

  • Kłopoty z zasypianiem

  • Uczucie senności w przeciągu dnia

  • Rozdrażnienie

  • Suchość skóry

  • STARZENIE !

  • Gromadzenie się toksyn

 

Czy na większość pytań odpowiedziałeś: ,,Tak to mnie dotyczy”- to Twój organizm daje sygnały, że czas najwyższy zacząć się nawadniać. Później może być tylko gorzej, np. niewydolność nerek.

 

Widzisz, picie wody przynosi nam same korzyści! Czy wiedzieliście, że picie wody (tu mam na myśli niegazowaną/gazowaną- ŻADNYCH WÓD SMAKOWYCH) powoduje że chudniemy? Tak, woda powoduje że:

  • mamy więcej energii- nie boli Nas głowa !

  • hamuje apetyt- przyspiesza proces utraty wagi

  • poprawia trawienie

  • poprawia koloryt skóry

  • dotlenia

  • redukuje poziom cholesterolu

  • oczyszcza organizm z toksyn

 

WARTO PIĆ WODĘ !!!

 

Kilka wskazówek jak zacząć pić wodę. Otóż pamiętaj pij często ale małymi łyczkami, wtedy jest sens że organizm zostanie nawodniony, a nie woda zwyczajnie przez Nas ,,przeleci”.

 

  1. Miej wodę zawsze przy sobie

  2. Ustaw przypomnienie na telefonie bądź pobierz aplikację, dzięki której będziesz pamiętać o napici się wody

  3. Markerem podziel sobie butelkę na równe części i każdą z nich oznacz godziną (np. 9, 13, 16, 20). Oznaczenie to ma na celu wypicie do godziny 9 jedną część wody i tak analogicznie z pozostałymi aż butelka będzie pusta :)

  4. Lubisz pić tylko ze szklanki? Wybierz sobie nietypową, niech nie będzie to zwykła szklanka do kawy czy herbaty, zamiast tego weź kieliszek do wina i z niego pij wodę :)

  5. Z posiłkami jest tak, że jeśli są kolorowe i ładnie wyglądają to równie lepiej smakują i chętnie je zjadamy. Tak samo jest z wodą, więc dodaj kawałki owoców, np. plasterki pomarańcza, kawałki winogrona bądź maliny, liście mięty. Niech ta woda będzie kolorowa :)

  6. Jeśli jadasz regularnie posiłki to SUPER :) więc 15-30 minut przed każdym z nich wypij szklankę wody. Można zarówno po posiłku, ale pamiętaj nie zaleca się picia podczas posiłków, ponieważ utrudnia to trawienie przez zmniejszenie stężenia enzymów trawiennych.

  7. Znajdź wodę, która Tobie smakuje. Zaskoczyłam Ciebie? Tak każda woda niegazowana ma swój smak, niedługo sam to ocenisz :)

  8. Wypijaj kilka łyków co 15- 30 minut- nie czekaj na uczcie pragnienia !

 

 

Zauważyłam, że większość gasi pragnienie przez napoje gazowane, wody smakowe, kawę czy herbatę. I tu apropo herbaty jest to dobre rozwiązanie o ile jest to herbata liściasta i bez cukru.

 

PAMIĘTAJCIE wody nic nam nie zastąpi, a jak już wcześniej wspomniałam przynosi nam same korzyści :)

To jak serwujemy posiłki ma znaczenie i tak samo jest z wodą. Na załączonym zdjęciu 3 różne sposoby podania wody. Który sposób wybieracie? U mnie już wiadomo że sposób pod nr 2 najbardziej przemawia. Mimo że lepiej wygląda to równie lepiej spamuje :)

 

Twój komentarz




POKAŻ